KLANTENSERVICE

Betalingen

Je kunt bij ons op veel verschillende manieren betalen. Natuurlijk via je vertrouwde i-Deal omgeving maar ook vooraf overmaken, achteraf betalen via Klarna, creditcard, Bancontact, Sofort Banking, KBC / CBC, Belfius, ING Home Pay en bij ophalen in de winkel contant of per Pin is mogelijk.

Verzendkosten


Standaard versturen wij bestellingen met Post.nl. In sommige gevallen kan het voorkomen dat het via andere vervoerders wordt verstuurd. U ontvangt in elk geval van ons een track&trace zodat u het pakket kunt volgen en weet wanneer het wordt bezorgd.

Bestellen


Met de knop " bestellen " kun je gemakkelijk producten in de winkelwagen plaatsen. Onze winkelwagen leidt je gemakkelijk en duidelijk door het bestelproces. Een bestelling wordt pas definitief opgeslagen als je bij de laatste stap " bestellen met betalingsverplichting " bent gekomen. Tot die tijd kun je alle instellingen van de bestelling nog wijzigen.

Indien er producten niet op voorraad zijn dan geven wij dit aan met een rode indicatie. Met vergelijkingssite kan het in een enkel geval voorkomen dat artkelen niet realtime worden verwerkt. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen door complexiteit in distributie en gegevensverwerking dat een bepaald artikel toch nog zichtbaar staat in de webshop maar niet meer leverbaar is. Indien dit het geval is zal in alle gevallen de klant hiervan op de hoogte worden gesteld, tevens wordt uw geld direct geretourneerd.

Klachten


Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Foto Leenarts Groep h.o.d.n. fotoalbum-winkel.nl
Bergstraat 8
6701AC Wageningen
0317-412705
info@fotoalbum-winkel.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Fotoalbum-winkel.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie ( SGC).
 

Retouren


In het kader van de wet aankopen op afstand heeft u het recht om het gekochte artikel binnen 14 werkdagen zonder opgaaf van redenen te retourneren. Wij vergoeden u dan het gehele aankoopbedrag (exclusief verzendkosten retourzending). Binnen 14 werkdagen wordt het bedrag aan u overgemaakt.
Het spreekt voor zich dat het artikel alleen in ongeschonden staat kan worden geretourneerd. Het produkt mag niet zijn gebruikt, geactiveerd of geregistreerd via internet. Zodra een verzegelde verpakking van bijvoorbeeld meegeleverde software is verbroken vervalt het retourrecht.

Hoe te retouneren


Om uw reparatie of retourzending zo snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u vriendelijk om naar de retouren pagina te gaan en daar het product aan te melden. Zodra wij uw ingevulde aanvraag hebben ontvangen krijgt u van ons een RMA formulier dat u dan bij het artikel kunt voegen.

Op alle produkten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. De fotoalbum-winkel.nl heeft geen eigen reparatiedienst en laat de defecte producten altijd herstellen door de leverancier of zijn geautoriseerde reparatie instelling.

Uitgesloten van garantie.


De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
* Gebroken schermen
* Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
* Vocht- of waterschade
* Val- of stootschade

Retourvoorwaarden

 
. U dient het product goed en degelijk verpakt inclusief de aankoopnota terug te sturen.
. U dient het product terug te sturen in de staat waarin u het ontvangen heeft. Is het product gebruikt of beschadigd, dan zal daarvoor een vergoeding in rekening worden gebracht van minimaal 15% van het aankoopbedrag.
. Wanneer de originele productverpakking bij ontvangst onnodig is beschadigd, zal daarvoor een vergoeding in rekening worden gebracht van minimaal 15%. Let op: stuur het product het liefst met het originele verpakkingsmateriaal terug (zoals ontvangen) om schade aan de productverpakking te voorkomen.
. ln de afkoelingsperiode van 14 dagen kunt u alleen het artikel op 'zicht' controleren. Dit wil zeggen dat u het kunt controleren met hetgeen wat u op de site hebt gezien. U kunt het product dus niet gebruiken of activeren!
. Op artikelen die speciaal voor u gemaakt of geassembleerd zijn, zijn deze voorwaarden niet van toepassing, deze producten kunt u niet retourneren en vallen niet onder de afkoelingsperiode.
. Op aankopen die speciaal op bestelling zijn gemaakt, zijn deze voorwaarden niet van toepassing. Hier worden dan retourzending importeur dan wel annuleringskosten voor in rekening gebracht.
 
Deze voorwaarden gelden niet voor gebruikte en geopende verbruiksartikelen, zoals software met een licentiecode, harde schijven, inkt, films, accu's, papier, boeken, artikelen in blisterverpakking, Ziggo smartcards, etc. Deze artikelen zijn uitgesloten van retouren. Om hygiënische redenen kunnen hoofdtelefoons en oordopjes ook niet geretourneerd worden.