Wat doe ik als ik een artikel wil retourneren
Dat is natuurlijk geen probleem, zorg ervoor dat bij ingesealde artikelen deze er niet vanaf gaan en de artikelen met de originele verpakking retour komen. Om de retour aan te melden ga je naar de retouren pagina. Je logt hierin met het ordernummer en je eigen e-mailadres of via je eigen account.
Kan ik achteraf betalen
Ook dat is mogelijk wij maken gebruik van de betaaldienst Klarna achteraf betalen. Je zult bij acceptatie een factuur van Klarna ontvangen welke je dan ook aan deze betaalprovider moet betalen.
Via welke vervoersdienst wordt er geleverd
Wij werken samen met GLS. Nadat er besteld is en de pakketten zijn geladen ontvang je van ons een track en trace zodat je het pakket kan volgen.
Ik was niet thuis en kon het pakket niet in ontvangst nemen
De chauffeur van GLS heeft een "niet thuis bericht"achter gelaten, met deze afhaalcode of het pakketnummer kan je aangeven dat je het pakket wilt ophalen bij een GLS pakketshop bij jou in de buurt. Ga daarvoor naar www.gls-info.nl. Let op het pakket wordt 5 dagen vastgehouden in een pakketshop.
Hoe snel wordt bij een retour mijn aankoopbedrag terug gestort
Wij doen er alles aan omdat zo snel mogelijk te regelen maar altijd binnen 5 werkdagen.
Boven welk bedrag zijn er geen verzendkosten
Vanaf € 75,00 versturen wij franco in Nederland. Voor alle andere landen hebben wij een franco bestelgrens van € 100,00.